SUPPORT

FAMBZ © Alle rechten voorbehouden

Als je feedback of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om binnen 12 uur te antwoorden. 

Contactformulier

Veelgestelde Vragen

Helaas kan het zijn dat jouw favoriete product is uitverkocht. Om op de hoogte te blijven van eventuele restock van het product, kun je je registreren via de nieuwsbrief. Als het product weer op voorraad is, krijg je als eerste een mail van ons. Bij ons is het ook mogelijk om een pre-order te plaatsen. Je moet hiervoor wel even contact opnemen met onze klantenservice.

Nee, alle artikelen zijn geprijsd op het moment van bestellen. Er is geen prijsaanpassing met terugwerkende kracht.

Bij FAMBZ heb je standaard op elke FAMBZ-apparaat 1 jaar FAMBZSAFE garantie. Als je extra garantie wilt, is dat ook mogelijk! Klik HIER.

Klik eenvoudig HIER voor meer informatie.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur een mail naar support@fambz.nl.

Onmiddellijk na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 6 cijfers), het besteloverzicht en het verzendadres.

Zodra jouw pakket is verzonden, sturen wij je een e-mail met een track-en-tracecode. Met deze code kun je de status van jouw bestelling zien en indien nodig de bezorgdienst van aanvullende instructies voorzien.

Helaas kunnen wij de gegevens van jouw bestelling niet meer wijzigen nadat deze is geplaatst, aangezien wij jouw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Heb je jouw bestelling niet ontvangen? Onze oprechte excuses hiervoor! Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt jouw bestelling verzonden. Je ontvangt een mail met een track-en-tracecode zodat je het pakket kunt volgen. Heb je deze mail niet ontvangen of is de status van jouw pakket onduidelijk? Neem dan contact met ons op via support@fambz.nl of vul het contactformulier in.

FAMBZ doet zijn best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van jouw retourzending in ons magazijn verwerken wij deze binnen 10 werkdagen. Op de track-en-tracecode  die je bij jouw retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op jouw bankrekening.

Denk eraan dat je jouw retourzending binnen de periode van 45 dagen vóór het verstrijken van de retourtermijn aanlevert. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden wij jede mogelijkheid om een tegoedbon te krijgen van ons. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

Het retourneren van een bestelling is heel eenvoudig, dit kan in 3 stappen. Stuur binnen 45 dagen na ontvangst van jouw bestelling een e-mail naar support@fambz.nl waarin je aangeeft dat je één of meerdere producten wilt retourneren. Registreer jouw retourzending met de link en de retourformulier die je van de klantenservice hebt ontvangen en bevestig het verzendlabel aan het pakket. Lever jouw pakket in bij een PostNL, DPD of een DHL servicepoint. Jouw retourzending wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw pakket in ons magazijn verwerkt. Je ontvangt hierover een duidelijke e-mail.

Helaas kunnen wij de gegevens van jouw bestelling niet meer wijzigen nadat deze geplaatst is, aangezien wij jouw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken. Als het artikel niet past of naar wens is, kun je het gemakkelijk retourneren via ons retourportaal.

Wereldwijde Leveringen

Overal en altijd beschikaar.

Ruime Garantietermijnen

Bekijk de FAMBZCARE.

Goedgekeurd door Europa

Bekijk de DOC van FAMBZ.

Snelle Reactietijd

Gemiddelde reactietijd: 6 uur.